czwartek, 12 stycznia 2012

Facet w niczym (prawie) Mężczyźnie nie równy ;))


Teraz trochę o Ludziach. Konkretniej o facetach. Tak, bo płeć męska dzieli się na mężczyzn i facetów. Jeśli czyta to Kobieta – różnicę zasadniczą zna. Wiem, już drugi post dzisiaj, ale jutro i szybko może kolejnego nie być wiec po dzisiejszym incydencie  nie mogłam się powstrzymać by go dodać. Dzisiejszym w właściwie na niego złożyły się dwa uprzednie doświadczenia. Po pierwsze mam szczęście do spotykania przeróżnych, ciekawych, lub mniej, ludzi w pociągach, które uwielbiam tak by the way. Otóż wracając sobie do domciu na przerwę świąteczną spotkałam w przedziale samozwańczego samca alfa! Macie jasność!? Polak, mieszkający obecnie w Stanach, który nie wie, jak można egzystować w Polsce i nie pić. Uważał on także, że tylko on ma najlepsze geny, a Polacy w niczym nie są choćby równi Amerykanom, więc nie dziwi się, że sporo kobiet nie wchodzi w stałe związki i nie chce mieć z nimi dzieci( "No bo jak! Tylko ja i mi podobni sa w stanie przekazać dobre geny, tylko takie samce typu alfa").a tak, i żona też go kocha - dodał próbując spoufalić się przez zwracania się do mnie przez per Kochanie tudzież Myszko! No wiecie! phi! Ależ sobie wymyślił! Tak upłynęła mi 5-godzinna droga do Krakowa. Uwaga. 2,5-3h dzieliłam swój los z współtowarzyszkami podróży i niedoli tudzież z jednym starszym Panem, który po wyjściu na chwilę samozwańczego samca alfa określił go w dwóch słowach: „Ale debil”. W tym miejscu chylę czoła do ziemi i niżej dla tego Pana. Szacunek wielki! Niestety 2,5/2h musiałam przejść katorgi z tym Gościem. Ale cóż cierpliwość mam wyćwiczoną, a cierpienie podobno uszlachetnia.
Był też i taki, który usilnie namawiał mnie do zajęcia miejsca w pustym, ciemnym, nie gotowym do odjazdu pociągu ( o 5.40 nad ranem)a później sobie lookał do mojego przedziału gdy już zajmowałam miejsce. ;] Tragedia!
Ciekawe co spotka mnie następnym razem.. ;] Transwestyta? Jola Rutowicz? a może sam Janusz Palikot? Nie wykluczam też więźnia, który zwiał z pudła tudzież innych wspaniałych i niezwykle interesujących ludzi. ;)
W mojej kamienicy jest remont. Każde zejście ze schodów okraszone jest komentarzem: oooo to studentka? No popatrz… Dzisiaj po zajęciach chciałam znaleźć klucze od głównych drzwi. Panowie również mieli wchodzić jak się okazało ( uczynili to 4 sekundy po moim wejściu), czekali jednakże aż wygramolę się z całym majdanem! Bezczelni! Na dodatek kiedy już maiłam zamykać drzwi od mieszkania zobaczyłam głowę gościa wychylającego się z barierek piętro niżej z tekstem: o już weszła!  Zero spódnic do zakończenia remontu! Nie dla psa kiełbasa!  Dzięki Bogu spotykam też mężczyzn, którzy przywracają wiarę w tą płeć, a te przypadki są dobrym materiałem na posta. ;] O, gatunku pod ochroną! Obyście nie wyginęli! 

pozdrowienia dla Was, dla Starszego Pana z Pociągu i Prawdziwych Mężczyzn, 
dobrego popołudnia, 

3 komentarze:

  1. Świetny post:) Co do pociągów, faktycznie często można spotkać dość osobliwe persony:) Które urozmaicają i uciekawiają podróż.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mądrze prawisz kochana, dać Ci wódki! Ja osobiście uważam, że jest jeszcze trzecia kategoria - dziewczyźni... zdecydowanie mnożą się ich przypadki.
    Koniecznie musisz zaopatrzyć się w dobrą świecę, może nawet pochodnie i dasz radę :))
    Poza tym wielkie dzięki za całą masę dobrych słów!! Mam nadzieję, że wkrótce się poznamy, zapraszam na kawę, uzgodnij termin z Piterkiem i wpadajcie :)) Ja, jako porządna kura domowa siedzę w domu większość czasu.
    Ściskam Cię :***

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak, Dziewczyźni... Czasami wolałam żyć w nieświadomości i nie widzieć skali tego zjawiska, nie czuć bólu wewnętrznego przy każdorazowym mijaniu takiego osobnika..
    Ale tak, o tym zamierzam też napisać. To z czasem, muszę tylko zebrać składniki, a Maleństwo też nie może być przejedzone. :)
    Te dobre słowa to szczera prawda. Daleka jestem od kadzenia i lania miodu gdy To nie jest tego warte;)
    Dziękuję Ci bardzo za zaproszenie! kurcze, bardzo mi miło! :)) Pokminimy coś i będziemy w kontakcie;))
    pozdrawiam ciepło Ciebie i Dzieciaki! :)

    OdpowiedzUsuń