czwartek, 19 stycznia 2012

Nie mogło obejść się bez komentarza.


Poziom publikowanych wiadomości na stronach głównych portali informacyjnych momentami sięga zera.  Człowiek chce zdobyć porcję informacji z kraju i świata z nadzieją, że będzie to w końcu coś pozytywnego w tym steku fatalistycznych i katastroficznych wizji. I tak ludź w sesji robi sobie przerwę na kolację i krótki ów przegląd po portalach. I na co trafia?! Na wiadomość o 25-latku, który podczas stosunku złamał sobie prącie! Wyobrażam sobie reakcję mojej nauczycielki łaciny, której żarliwy apel po oddaniu sprawdzianów pasowałby tu idealnie:  „ o litość wołam, o litość ! na bogów nieśmiertelnych!”. Cóż, jestem wierząca, ona ponoć też, i do bogów zwracała się nie będę, powiem tyle: Panie zachowaj od podobnych informacji!  Wlej Ludziom trochę mądrości i taktu w publikowaniu niektórych faktów. Być może to ja się nie znam? Cóż, niektórzy mogą chlubić się taką sławą, a pojawienie się informacji o ich niezwykłym przypadku codziennie rano będzie łechtać ich ego, niestety mnie to nie zachwyca. A jeżeli wiadomość ta wyciekła bez wiedzy tego nieszczęśnika życzę mu siły, szczegolnie w obliczu ewentualnych uszczypliwości ze strony jakże życzliwych czasami ludzi. Całkowicie poza tym, życzę powrotu do zdrowia i sprawności. Nie byłoby w tym nic dziwnego gdyby wiadomość pojawiła się na portalu z nowinkami w dziedzinie medycyny i to jeszcze pod zakładką ‘Urologia’. Albo przynajmniej byłby to na tyle interesujący przypadek  opisany rzetelnie i na pewnym  poziomie. Przeraża mnie fakt, jak nisko schodzą dziennikarze, jak nisko schodzą ludzie, którzy o tych informacjach ich informują w pogoni za kasą i sensacją. Panie zachowaj! Temat dziennikarzy, publikowanych wiadomości, obłuda, anonimowość i poziom komentarzy to kolejny rozległy temat, a ten post jest tylko mała prolegomena. Ale to na kiedyś. Idę się uczyć. Amen!

2 komentarze:

  1. O bogowie!!! Mam te same spostrzeżenia!!!! Dokładnie o tym ostatnio myślałam, masakra istna. Można poczytać nagłówki i w akcie beznadziei iść sobie palnąć w łeb!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak sobie myślę i stwierdzam - szkoda naszych głów.. :D

      Usuń